Well Hello there Mister sneaky pants.
Unfortunately, the page you're looking for doesn't exist, never existed, or is unavailable for your viewing pleasure.

But hey, while you're here, enjoy some recent Blogdrive entries:

Wizbanger Times
Time for Thailand:)
Last week, the whole Wisniewski family attended Thailand Trek VBS at New Hope. Mark was too young to volunteer, so he was in Miss Claire Wisniewski and Mr. Shawn Wisniewski's group, Crew 5. Mrs. Kris Wisniewski led group 6, and they were in the same station rotation as Crew 5. Miss Claire Wisniewski also danced onstage to the VBS songs, which she thought were all very fun and "Thai-sounding." "I loved learning more about Thailand," says Mrs. Kris Wisniewski, leader of Crew 6, "Especially because of the special connection our church has with it. It made me want to go to Thailand someday." That is the shared sentiment of many individuals in the Wisniewski family, so perhaps we shall someday make the trek! If you would like to see some VBS pictures, please visit the New Hope facebook page.

Inspired
i want to be pushed aside so let me go
I still don't know what to think about the lot of it. You never reach out anymore, which is a relief because I always felt put on the spot, but at the same time, it's a frustration because it makes me think you still believe I did something that I didn't. The saddest thing is that a wedge has been placed between innocent people over a supposed event that never even took place. I don't step forward because I believe you still hold fast to the untruth and for that, you are content to stay put as well. But it's all irrelevant anyway because even if you did ask to being again, I'd decline. I just don't trust that you would really allow yourself to be genuine.

Tanto de mi
Ultima locura juntos
Esta pasando lo que no queriamos que pasara, despues de hacernos locos por mas de 10 aƱos, debemos por el bien de nosotros 4 dejar esta locura por la paz Te vi arriba de la moto, despues de unos meses de ese ultimo delirio, bajaste la velocidad, te quitaste el casco y me diste un gran abrazo, yo con una noticia que me apretaba el pecho, queria decirtela enseguida, pero no queria que aun cambiara tu modo de verme, no aun, queria pasarla solos un momento mas. Me diste un casco, subimos a la moto, me dijiste agarrate bien, en un principio tenia una sola idea en la cabeza, pero conforme te abraze y empezamos a montar, olvide todo y solo difrute esa ultima locura juntos. Llegamos a nuestro destino y aun no sabia cuando hacerlo, cada vez que te queria decir, algo hacias o decias, terminamos comiendo un helado, cuando lo terminaste te deje caer la noticia, tu cara lo dijo todo, como que no sabias que decir, te tomo un ratote, si no es que un dia entero asimilarlo. Es cuando suspiste que... (more)

bali art etalase
berita acara pemenang sayembara siwa nataraja 1
tahun 2015

I. PEMBUKA Sayembara Sastra Nusantara SIWA NATARAJA merupakan program yang digelar oleh Sastra Welang Pustaka, divisi penerbitan sastra Teater Sastra Welang Bali. Sebagai program yang dirancang tahunan, Siwa Nataraja merupakan sayembara manuskrip ( kumpulan karya ) yang dibagi menjadi dua kategori yakni manuskrip puisi dan manuskrip cerpen. Berikut ini berita acara pemenang Siwa Nataraja Awards I. II. ISI 2.1 SIWA CERPEN Untuk kategori manuskrip cerpen, tahapan yang dilalui oleh para peserta adalah sebagai berikut : 1. Per 12 Januari 2014 Panitia Siwa Nataraja 1 menerima kiriman manuskrip melalui surat elektronik sebanyak 112 manuskrip. 2. Dari 112 manuskrip kemudian diadakan penyeleksian oleh kurator Moch Satrio Welang yang menghasilkan 26 manuskrip cerpen yang lolos menuju Ring 2 Siwa Nataraja. Penilaian berdasar pada struktur cerita, penggunaan bahasa, pengolahan ide, teknik bercerita dan pesan yang ingin disampaikan. 3. Panitia mengumumkan peserta... (more)

.: LifeHasBegun:.
Ha sudahhh...
Dah banyak hari telefon MBI yang aku pakai sekarang nie buat hal tak leh nak cas. Kena goyang-goyang and tekan-tekan sikit baru leh masuk. Itu pun kena tindan dengan benda berat skit baru boleh masuk. If not memang tak leh nak cas. Itu dulu la. Tapi hari nie tetiba pulak LANGSUNG TAK BOLEH CAS. Dah goyang macam pun tak mau jugak masuk T___________________T Oh nooooooooo... *google iphone*




Copyright © 2003 - 2005 NeverX All rights reserved.
Tag board Rules     Privacy policy     Terms of Service